
Philips Senseo Maestro CSA260/10 Wit
Reviews van Philips Senseo Maestro CSA260/10 Wit
Gebaseerd op 126 reviews
Mooie en praktische machine Heel makkelijke bediening, sneller een kop koffie voldoet helemaal aan mijn verwachtingen na jarenlange gebruik van een 'klassieke' Senseo misschien 1 minpuntje : machine schakelt zich steeds zelf uit na gebruik en is geen 'stand-by' stand, zodat bij opnieuw gebruik het iets langer wachten is op een kop koie
Mooie en praktische machine Heel makkelijke bediening, sneller een kop koffie voldoet helemaal aan mijn verwachtingen na jarenlange gebruik van een 'klassieke' Senseo misschien 1 minpuntje : machine schakelt zich steeds zelf uit na gebruik en is geen 'stand-by' stand, zodat bij opnieuw gebruik het iets langer wachten is op een kop koie
Daniel
29 april 2026
Voila eindelijk een model met een geschikte esthetiek in vergelijking met de vreselijke eerdere modellen, zowel wat betreft de vorm als de kleuren.
Voila eindelijk een model met een geschikte esthetiek in vergelijking met de vreselijke eerdere modellen, zowel wat betreft de vorm als de kleuren.
Jean-Marie
27 maart 2026
Heb vorige week dit toestel gekocht. De nieuwe functionaliteiten zijn zeker een meerwaarde: een knop om een kop koffie (of twee) te maken. Ook een voordeel is dat het toestel zich automatisch uitschakelt als hij klaar is. Keuze knop tussen verschillende sterktes is ook een voordeel. Een minpuntje: de klep om het toestel te openen (waar de koffiepad ingaat) is wat stroef om te open.
Heb vorige week dit toestel gekocht. De nieuwe functionaliteiten zijn zeker een meerwaarde: een knop om een kop koffie (of twee) te maken. Ook een voordeel is dat het toestel zich automatisch uitschakelt als hij klaar is. Keuze knop tussen verschillende sterktes is ook een voordeel. Een minpuntje: de klep om het toestel te openen (waar de koffiepad ingaat) is wat stroef om te open.
Eveline
30 december 2025
Simpele goede machine, doet wat hij moet doen! Snel en eenvoudig koffiezetten welke oke smaakt! Prima voor de gasten wanneer je zelf geen koffie drinkt!
Simpele goede machine, doet wat hij moet doen! Snel en eenvoudig koffiezetten welke oke smaakt! Prima voor de gasten wanneer je zelf geen koffie drinkt!
marceldeijkers8
24 december 2025
De Senseo Maestro heeft een strakke, moderne look en staat eigenlijk wel qua formaat prima in elke keuken. Hij is ook supermakkelijk in gebruik: met één druk op de knop kies je gewoon de koffie waar je zin in hebt, zoals Long Smooth, Intense of Espresso. Lekker simpel, zonder gedoe. Het waterreservoir van 1,2 liter is groot, dus je kunt meerdere kopjes achter elkaar zetten zonder steeds bij te vullen. Handig als je bezoek hebt of als je, net als veel mensen, meerdere koffies op een dag drinkt.
De Senseo Maestro heeft een strakke, moderne look en staat eigenlijk wel qua formaat prima in elke keuken. Hij is ook supermakkelijk in gebruik: met één druk op de knop kies je gewoon de koffie waar je zin in hebt, zoals Long Smooth, Intense of Espresso. Lekker simpel, zonder gedoe. Het waterreservoir van 1,2 liter is groot, dus je kunt meerdere kopjes achter elkaar zetten zonder steeds bij te vullen. Handig als je bezoek hebt of als je, net als veel mensen, meerdere koffies op een dag drinkt.
Miranda W
18 december 2025