logovergelijk.NL
Tonershop.nl

Tonershop.nl

Reviews van Tonershop.nl

2,7

Gebaseerd op 16 reviews

5
2
4
7
3
0
2
4
1
3
Sorteer op:
3x toeren van bestellen naar kassa, niets gebeurt
besteld, visa wizard blokkeert
later overschrijven lukt niet
geen enkele communicatie

mooiebestelling geplaatst (390 euro), wizard met credit card lijkt te blokkeren, toch bevestigingsmail. Dan proberen overschrijven, maar de wiezard draait rondjes tussen 'bestellen' en 'kassa' en meldt telkens 'je winkelwagen is leeg' Na 58 pogingen alles opneiuw besteld: site zegt weer : winkelwagen is leeg

Luc Deprost

29 augustus 2015

snelle en goede service, adequate reactie

Al enkele jaren tevreden klant. Bestellingen komen op tijd en zijn goed verzorgd. Op een per abuis onjuiste bestelling werd snel en doeltreffend gereageerd. Terugzenden kon kosteloos via de postbode die het pakketje bezorgde.

Ivo Bouwmans

5 december 2014

-

Bah! Stuur een mail met vraag of bestelling al verzonden is(gisterochtend besteld), is vrijdag; of ze misschien ook op zaterdag leveren. Krijg ik een zogenaamd persoonlijke mail terug; "we vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft met onze klantenservice". "Het door u bestelde artikel is helaas niet meer voorradig" Heb met geen woord gerept over de klantenservice! Kennelijk gaat 99% over klachten over de klantenservice dus ze hebben er maar een standaardmail van gemaakt. Standaard zijn de artikelen dus ook niet op voorraad!!!!! In tegenstelling tot de bewering op de website. Zal me benieuwen of ik de bestelde cartridges uberhaupt krijg. Voor mij nooit meer, als ik genaaid wil worden wil ik zoenen ook!

suzanne

5 juli 2013

-

Ik bestel al enige tijd bij tonershop, maar bij de laatste bestellingen gaat de levertijd zienderogen achteruit. Ondanks de belofte binnen de 24 uur te verzenden was dit na drie dagen nog steeds niet gebeurd. De leveringsvoorwaarden vermelden duidelijk dat een bestelling geannuleerd kan worden voor de verzending gebeurd is. Toen ik mijn bestelling annuleerde kreeg ik plots een bericht dat mijn toner niet op voorraad was. Ik heb nogmaals mijn annulering bevestigd. De toner werd desondanks de volgende week verzonden. Mijn klachten via de contactpagina blijven onbeantwoord. Klachten verzonden via de reguliere mail worden beantwoord met het verzoek de contactpagina te gebruiken. Een absolute afrader! Als u online koopt, let dan zeker op het kwaliteitslabel 'thuiswinkel waarborg'.

Anoniem

13 december 2012

defecte cardridge wer

Een van de cardridges was defect. Op mijn mail met de vraag hoe dit op te lossen werd zonder aarzelen prompt een nieuwe cardridge toegestuurd. Volgende keer bestel ik hier weer.

Anoniem

7 september 2012

Informatie over de winkel

Contactinformatie

Centerpoort-Noord

6921 RZ Duiven

Contactmogelijkheden

  • Veelgestelde vragen

Betaalmogelijkheden

  • Acceptgiro
  • Machtiging
  • Mastercard
  • Op rekening/in termijnen
  • Visa
  • Vooruitbetalen

Bezorgen

  • Op weekdagen
  • In het weekend