
Krups Pro Aroma F312
Plus- en minpunten
door onze specialisten
De Krups Pro Aroma F312 scoort goed op gebruiksgemak en houdt koffie tot vier uur warm dankzij de thermoskan. Het druppelstopsysteem voorkomt morsen en de waterniveau-indicator is handig. De temperatuurregeling zorgt voor een goede smaak en het apparaat is geschikt voor 10 kopjes per keer. Wel zijn er nadelen: de schenkkan lekt bij het laatste kopje, het waterreservoir is lastig te vullen en af te lezen, en de thermoskan isoleert niet altijd goed waardoor koffie soms snel koud wordt. Ook is het apparaat niet altijd stabiel op het aanrecht. Over het algemeen is het een praktische machine, maar met enkele duidelijke verbeterpunten.
Reviews van Krups Pro Aroma F312
Gebaseerd op 40 reviews
Niet handig voor linkshandigen om het waterreservoir te vullen. De thermoskan houdt absoluut niet lang warm!!
Niet handig voor linkshandigen om het waterreservoir te vullen. De thermoskan houdt absoluut niet lang warm!!
Katrien
5 februari 2026
gemakkelijk te reinigen ook,zeker een goede koop,tevreden!!!!!
gemakkelijk te reinigen ook,zeker een goede koop,tevreden!!!!!
Nieuwe gebruiker
20 maart 2025
Lijkt me een prima koffiezetapparaat, doet wat het moet doen. Verder geen bijzonderheden. Volgens mij is dat in deze prijsklasse een prima ding, verder zal ik het nog moeten ontdekken.
Lijkt me een prima koffiezetapparaat, doet wat het moet doen. Verder geen bijzonderheden. Volgens mij is dat in deze prijsklasse een prima ding, verder zal ik het nog moeten ontdekken.
Floris
3 februari 2025
Lijkt me een prima apparaat, doet wat het moet doen. Heeft voldoende ruimte voor dubbele boterhammen.
Lijkt me een prima apparaat, doet wat het moet doen. Heeft voldoende ruimte voor dubbele boterhammen.
Floris
3 februari 2025
Eindelijk een echte bak koffie. We hadden een senseo maar die koffie kan niet tippen aan een echte mok filterkoffie. Dus ik ben er erg blij mee. De kan houd de koffie lang lekker en warm. Wel een paar min puntjes helaas. Water bijvullen lukt bijna niet zonder te morsen en wat raar is, is dat er in de warmhoudkan minder koffie past dan water in het apparaat. Ook geven ze aan dat 1 schep koffie goed is voor 1 kop. Ik adviseer om de helft te doen. Dus 1 schep voor 1 kop koffie.
Eindelijk een echte bak koffie. We hadden een senseo maar die koffie kan niet tippen aan een echte mok filterkoffie. Dus ik ben er erg blij mee. De kan houd de koffie lang lekker en warm. Wel een paar min puntjes helaas. Water bijvullen lukt bijna niet zonder te morsen en wat raar is, is dat er in de warmhoudkan minder koffie past dan water in het apparaat. Ook geven ze aan dat 1 schep koffie goed is voor 1 kop. Ik adviseer om de helft te doen. Dus 1 schep voor 1 kop koffie.
Theo
9 december 2024