
Lyko
Reviews van Lyko
Gebaseerd op 2 reviews
Bestelling geplaatst voor bijna 60 euro en nooit geleverd. Op 28 mei 2025 heb ik een bestelling geplaatst bij Lyko ter waarde van €58,40 en direct betaald via iDEAL. Na geen bevestigingsmail te hebben ontvangen, nam ik contact op met de klantenservice. Zij gaven aan dat de bestelling niet was doorgekomen waarop ik vervolgens direct een bankafschrift heb verstrekt. Ondanks hun (h)erkenning van de fout en meerdere pogingen om contact op te nemen, is mijn geld tot op heden (17 juni 2025) nog steeds niet teruggestort. Eerdere ervaringen met Lyko waren positief, maar deze situatie is uiterst teleurstellend. Vandaag wéér een mail verstuurd ook, want Lyko houdt mij verder niet op de hoogte, niet klantvriendelijk. Wees voorzichtig bij het bestellen bij Lyko.
Leonie
17 juni 2025
Douanekosten betalen lukte ook niet ? Mijn ervaring is dus zeer slecht !!!!!!
Margot van der Mullen
7 september 2022