x
x
x Bekijk categorieën x Categorieën MENU
of
Je zoekt nu binnen {{$data.getCategoryName() | lowercase}} (verwijderen)
{{ $data.getCategoryName() }}
×
{ "valueFormat": "[[cg.view.page.base.SearchPanelBehavior.cleanSearchText(value.getTerm())]]" } off Zoek naar producten... Zoek naar een product binnen {{$data.getCategoryName() | lowercase}}... Zoek naar producten... Zoek... Zoek naar producten...
Categorieën x Sluiten

Partnerpagina

Welkom op de partnerpagina van Vergelijk.nl!

 

Op deze pagina vindt u snel en eenvoudig antwoord op verschillende vragen over uw samenwerking met Vergelijk.nl. Hieronder een aantal documenten over de meest voorkomende onderwerpen en vragen:

 

-       Optimaliseer uw data feed; Waar moet uw data feed minimaal aan voldoen? Daarnaast tips om uw zichtbaarheid te verbeteren.

-       Compare Group PartnerNet; Hier vindt u de kliks en kosten, facturen en de uitleg over de koppeling met onze API.

-       Facturatie / administratie; Wanneer vindt de facturatie plaats en hoe geeft u wijzigingen door?

-       Aansluiten webshop en/of winkel; Alles over de aansluitprocedure op ons platform. Van de CPC-tarieven tot en met de koppeling van uw feed.

 

Verzamel reviews!

Uw winkelscore op ons platform is erg belangrijk. Als u voor een bepaald product dezelfde prijs rekent als een andere aanbieder, kunt u er met uw winkelscore voor zorgen dat u hoger op de ranking staat. Daarnaast straalt het ook vertrouwen uit naar de consument. Als zij zien en lezen dat u goed scoort, zullen zij eerder geneigd zijn hun aankoop bij u te doen. Er zijn twee manieren om reviews te verzamelen:

  • Klik op uw eigen winkelscore; U komt nu op uw shopinformatie pagina terecht. Klik rechtsboven op "schrijf een review". Nu kunt u de URL in uw adresbalk gebruiken in bijvoorbeeld een aftersales mail en consumenten vragen een een review op ons platform achter te laten. 
  • Op uw shopinformatie pagina vindt u rechtsonderin onze review button die u op uw website kunt plaatsen. Er zijn vier verschillende maten. Plak de bijbehorende code in de HTML van je website. Wanneer je dit gedaan hebt, wordt de beoordeling automatisch aangepast als deze op Vergelijk.nl verandert.

Hoe meer reviews u verzamelt, hoe nauwkeuriger uw cijfer berekend wordt. Een winkel met bijvoorbeeld dertig keer een 8.0 zal een hoger gemiddelde hebben dan een winkel met slechts één 10. 

 

Overige veelgestelde vragen:

1. Waarom komen mijn producten in ongecategoriseerd? Hoe krijg ik ze daar uit?

Producten worden op onze site gekoppeld op basis van een EAN nummer of SKU (ProductVendorPartNr). Wanneer u deze nummers niet aanlevert, worden de producten niet automatisch gekoppeld en komen ze dus in "ongecategoriseerde producten" terecht. U kunt dit verhelpen door onze categorieboom te gebruiken in uw feed. Stuur een e-mail naar ons, zodra u dit heeft aangepast in de feed.

2. Ik kan sommige van mijn producten niet vinden en ze staan wel in de feed. Waarom komen ze niet online?

Dit kan komen doordat er in de feed iets ontbreekt. Dit kan dus EAN of SKU zijn, maar bijvoorbeeld ook het ontbreken van een afbeelding of merk zorgt ervoor dat uw product niet online komt. Ga dus na of alles in de feed klopt.

3. Ik betaal via automatische incasso, maar ik krijg de factuur per e-mail. Waarom?

Wij hebben de plicht om u de factuur ook digitaal te versturen. Daarnaast kunt u deze factuur gebruiken voor uw eigen administratie. De factuur wordt rond de 14e van elke maand afgeschreven.

 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via partner@vergelijk.nl.